неделя, 13 април 2014 г.

Бързи и глупави.

Всъщност причината, която ме подтикна да си създам 'блог' (тъй като дълго го отричах) е движението по пътищата!
В частност, както си стоях и се занимавах с поредната глупост в неделя следобяд, за пореден път пред очите ми се появи статия гласяща "Убитото момиче от Перник...".

Трагедия, красиво момиче, младо.. и ЗАЩО? Защото приятелчето й е решило, че е невероятен шофьор, разбира се БЕЗ КНИЖКА. Какво следва? Много забавно, над закона сме, движим се бързо, иху-ахо и след секунди........

След секунди не е останало нищо. Нито смехът. Нито бъдещето. Нито животът. Край.

След секунди си отива всичко. Едно човешко дихание замира, а друг ще носи кръста й до живот. Едно семейство се очерня, заради невниманието на друг. Една вечер променя съдбите на много.

Защо всеки намира шофирането на кола, мотор или ако искате колело, като начин да избие липсите и комлексите си? Защо не познаваме чувството за мяра? Защо младите хора си отиват нелепо? Защо, защо,защо............................?

Истината е, че днешният свят е изкривен.

Всеки горд българин се тупа мъжката по гърдите и казва "Аз няма да спазвам законите","Аз мразя куките", "Аз съм страхотен шофьор, нямам нужда от книжка".

Ние не обичаме да ни ограничават. Дразни ни. Кара ни да се чувстваме с примка на врата. Не понасяме някой да ни казва с колко километра в час да караме и дали можем да управляваме мотор или не.

И понеже сме тооолкова отворени, всеки ден някой ще съсипва или осакатява чужд живот. Всеки ден ще четем подобни новини и ще се надяваме утре да не ни срещне някой от ТЯХ.


4 коментара: